tröstäta is da shit XD

Nu skriver jag igen då och då måste jag fundera lite på vad som har hänt sen sist jag skrev ...

inväntade skolan i söndags - måndags med Nathalie , Andreas , Alina och johan..
haha målet att komma bakis till skolan uppnåddes för mkt XD
mådde så jäkla illa ,,,haha och jag såg förjävlig ut första dagen :P
några nya NvSp har tillkomit eftersom vi nu bara är en klass .... och det ser väldigt just ut enligt mig :P
känns nästan som förra klassen .. fast man saknar ju vissa iaf :)

idag så var det första riktiga skoldagen och då gick man ju självklart till halv fem ;/... men det gick ju bra iaf ..och vi fick däremot reda på att Botan gillar fötter XD hahahha XD  ...... fast jag saknade sanna på bilden där :(
sen skulle rektorn ha ett väldigt värde möte haha .. aja
sen drog jag hem till sandra iaf och sen så åkte vi hem till mig och moffa godis riktigt gött ...:D


imorron återvänder sanna men tyvärr så fördunklas dagen med en onaturligt pressad dag med massa lektioner :S

toodles eller nått  XD <3





www.sandraalundgreen.blogg.se


Kommentarer
Postat av: johan

höhö Fötter:D älska den kommentaren:P

tröstäta is da shiet

2008-08-26 @ 23:09:17
Postat av: Linkan

Ser väldigt just enligt mig? du menar ljust eller?

2008-08-27 @ 06:58:39
Postat av: Nathalie

Bakis te skolan.. Alltid lika trevligt ;) hahahahah

2008-08-27 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0