today

träffade ulrica och sandra i dag på stan :D... efter att jag doc missat bussen ... villket inte var lika roligt då :P blää,... min vanliga otur då ,,
men jag kom i väg iaf :D.... sen gick vi på stan då träffade jag johan som hade världens packning med sig :P... sen fikade vi och tog igen lit evi har missat .... sen stan igen då vi stötte på andreas och nathalie som skulle gå och fika :)..

inte en så händelse rik dag men det var roligt iaf :)... ikväll ska jag bara ta det lugnt.. titta på en film eller  så vi får väll se :D.. ha det så bra pusshej



Kommentarer
Postat av: Nathalie

varför hade han en sån stor packing då ;)

2008-10-28 @ 10:08:12
Postat av: johan

jag skulle till pappa :) ska vara här i en vecka så de blev en den packning (=

2008-10-28 @ 10:47:43
Postat av: Ullis

Omg va sliten man ser ut

2008-11-01 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0