And you're singing the song thinking this is the life =)

bläää skit trött just nu :P.. har inte orkat skriva på nån dag nu så jag började väll tycka att det va dags igen :)
det har väll egentligen inte hänt nå nytt .. livet rullar på :P
två lektioner i dag så det va ganska skönt :P
i morron är det rudbecks lunken . hoppas det inte regnar iaf .. orkar inte gå och bli helt genom blöt och frysa xD

Va och tittade på get smart  i lördags ... riktigt rolig film XD haha precis min extremt roliga humor :P man blir inte direkt på dåligt humör efter att ha sett den :P

haha alla snackar om jordens undergång på onsdag när man ska testa maskinen som ska återskapa "The big bang"
inte för att jag tror på det men det känns lite jobbigt när det finns dom som tror att det kommer att hända :S
man börjar ju fundera lite vad dom ska göra för nått :P

nej nu ska jag nog t aoch vara lite duktig och försöka städa lite här...får se hur bra det lyckas:P..
ha det så bra så länge puss <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0