Emil :/

nu har jag fått reda på när jag ska dömma mina första matcher :D.. fan vad nervöds jag komemr att va :P..  och fyra macher oxå hahha men men :P   och nu vill jag inte att nån kommer och säger att jag är larvig här ;P... jag har faktiskt aldrig dömt så det så ;)


haha och jag har nu beviset på att jag har riktig usel kondition .. hade test i dag .. så nu ska det bli hård träning här ;)...... kan vi ju iaf säga för att det ska låta lite bättre XD

i morron har jag en jävla ynka lektion på en timme.. som börjar runt ett elelr nått sånt..... fan vad värde.. det tar ju nästan längre tid med bussar och skit dit än att att gå på en lektion ju :O men aja ..

och min lilla gerbil mår inge bra :O :'( ... magen va helt blodig i går när jag tog upp honom... ska ta kontakt med vetrinär i dag ... håll tummarna för att vi inte ska behöva ta bort honnom :'(

världens sötaste lilla emil :'(



aja ha det bra puss


Kommentarer
Postat av: johan

haha säg till när du har första matchen så man får komma och kolla :D

vafan, du har inte alls värdelös kondition, du kom ju fan före mig :O du, btw, vi måste ut och springa nån gång :)

hoppas det blir bättre med emil, (Y) hälsa att han ska krya på dig :)



<3

2008-09-04 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0