never

är så himmla trött nu ...
den här veckan har varit SKIT ...glömmer aldrig det hemska ögonblicket ...aldrig ..  men jag hoppas ni inte ser mig annorlunda för det..
jag är fortfarande samma person som innan... jag hoppas ni kan lita på det och bortse från allt annat nu...


i går var jag ute på stan och åt med madde, sofie och sanna ... vi tittade på Patrik 1,5 och sen börja en 30 åring ragga på oss XD

aja  kom nyss hem iaf.. har varit på stan och träffat massa människor ..väldigt trevlig men jag höll på att frysa ihjäl på slutet så tillslut tvinga jag mig hem iaf..
nu ska jag nog ta och sova.. ska dömma i morron så jag måste vara fit for fight ...
ha det så bra puss <3



Trust is the big word you have to do




Kommentarer
Postat av: johan

Jag kan, det vet jag!

2008-09-21 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0