yesterday and today

åkte med pizza tsm med ulrica ut till en halv risig sandra igår och umgicks lite :P vilket vi inte har gjort på ett bra tag .. och som veeeerkligen behövdes nu =/  
Sen bar det av ut till klockartorpet och träffade massa obekanta men mkt trevliga människor där :P
sen bar det av till busshållsplatsen efter mycke om och men men roligt hade vi iaf XD

sen i dag så har jag varit duktig och pluggat kemi i 3 och en halv timme ...*stolt* vet inte vart jag fick den energin ifrån men :P.... sen bar det av ut och springa .. och sist så var jag ute och övningskörde lite :)...

har umgåtts med förkylda människor hela helgen och jag känner biverkningen av det nu haha ...  men men nu ska jag nog faktiskt bara ta det lite lugnt och sen är det upp till skola i morron...har sovmorron men det värsta är att jag måste åka ca en och en halv timme innan jag börjar vilket känns väldigt bra..... eller inte .. så jag får väll sitta där och roa mig på nått sätt då .. ;P





The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you 'til the day I die


Kommentarer
Postat av: johan

jag kan kanske vara snäll och komma lite tidigare och vara social om du har lust ;)

2008-09-14 @ 22:20:19
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 22:22:00
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0